niedziela, 5 kwietnia 2015

I come back!

Tak a więc po około chyba miesiącu wróciłam! Niedługo będzie rozdział i w ogóle tylko mam dwa warunki:
-Każdy kto widzi ten post komentuje go choćby zwykłą kropką.
-Komentujcie rozdziały bo to daje mi motywacje.
Ja za to obiecuję wam:
-Częściej rozdziały (minimum 1 w tygodniu)
-Różne dedykacje i co tam chcecie.
Dziękuję za ponad 2700 wyświetleń. To wiele dla mnie znaczy. Jesteście wspaniali i w ogóle najlepsi. Założyłam bloga o tematyce Elounor (klik). Niedługo pojawią się tam rozdziały, jak tylko pojawi się mój zamówiony szablon na niego. Kocham was moje kochane czytelniczki (lub czytelnicy jeśli są tu jacyś w co wątpię xdd). Chyba zacznę nazywać was Kaziqonators (hahahaha) jakby co to nazwa się wzięła od mojego przezwiska czyli Kaziq (nie pytajcie hahahaha xd). No następnego!
Ps.Dodaję zdecydowanie za dużo notek!


4 komentarze: