wtorek, 31 marca 2015

Niespodzianka?

Mam do was taką tam niespodziankę! Jestem walnięta i mam na dużo pomysłów na blogi więc postanowiłam założyć jednego, tylko nie wiem, którego, bo mam tak:
1.O Harrym <jeden z wielu xdd> "Friends". Powiem jedno, czy przyjaźń damsko-męska istnieje? Tak, ale czy na pewno z obydwóch stron jest to tylko przyjaźń?
2.O Niallu <Bijcie mi brawa, że nie jest o Harrym xdd (jakby ktoś się zastanawiał to cierpię na nadużywanie "xdd" przez moją najkę)> "Teenage Dream". 16-letnia Anastasia przylatuje do Irlandii do swojego ojca i brata, przy okazji poznaje tam chłopaka, blondyna o pięknych oraz tajemniczych błękitnych oczach. Jedyne co ich łączy to miłość do hip-hopu.
3.Coś dla ES czyli tematyka o Elounor, czyli jak oni widzą to wszystko. To będzie coś czego się <chyba> nikt nie spodziewał xdd "Believe In Us"
4.Również o Haroldzie będzie on o nietypowym związku, a mianowicie o tym, że dziewczyna biseksualna myśli, że odnalazła miłość swojego życia-Margaret, lecz co się stanie, gdy na jej drodze pojawi się przyrodni brat jej ukochanej czyli Harry. "Love is love"
Piszcie w komentarzach, którego chcecie! Kocham was i do następnego! 

1 komentarz: